.

Vilken dag, helt sjukt slut. Har varit i stallet hela dan känns det som. Armarna är jag lovar, som spagetti. JOBBIGT!

Åkte hem en sväng badade och så, tänkte ta det lungt, men det var så sjuuukt tråkigt hemma så jag drog tillbaka till dille. Borde måla lite mer på Billy Idol tavlan, men vet inte om jag orkar göra det ikväll.

Har iallafall tagit världens beslut idag. Jag ska jävlar annama på både sweden rock och kiss. Åker ttill stockholm på lördag morgon. Jag skippar Guns N' Roses och W.A.S.P. Gnr är ändå inte gnr med bara Axl Rose. Och W.A.S.P har jag ju faktiskt redan sett.. Och kiss vet man ju aldrig om man får se igen. Men allra viktigaste är ju att jag får se Billy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0