.

Igår gick vi igenom en massa minnen från peace and love 2009. Och det var väldigt många saker som jag förträngt kan jag ju säga.
Eftersom jag körde mitt egna lilla race lite grann och irra runt för det mesta själv på campingen, så skrev Nutti och Elina sina mobilnummer och Ice på min arm ifall nått skulle hända (min mobil var?). Iallafall så hitta jag någon snubbe som jag skulle få låna telefonen av efter många om och men. SÅ jag provade först ringa Elina, men hennes mobil var avstängd. Så jag provade Ringa Nutti, tror ni det gick? Nej hon hade skrivit en siffra för lite. Det är nått vi skrattade gott åt igår.
Sen satt jag på nuttis huvud när hon sov, tiggde pengar till en dusch, slogs under Mötley Crüe. Listan kan göras lååång :)

Iallafall så sitter jag med ett jävla festivalsug idag. Har funderat mycket på yran, hur den kommer bli år. Förhoppningsvis bättre än förra året...  Men självklart blir det camping där iår också. I min egen hemstad. COOELT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0