.

Tjabbatjena!
Här sitter jag och väntar på att min ögonläkare ska ringa. Seg han är.
Blidde hemma idag med ögat känns kaputt. Men det är ju snyggt som fan med piratlapp eller hur!

Nu sitter jag iallafall och lyssnar på Stones, längesen nu. De är ju fan hur coola som helst.
Skulle slänga upp en video här med låten start me up, men det fungerade inte så ni kan ju söka på den på youtube. Det är nog världens bästa musikvideo. Fan ingen handling alls haha. Finns för många usla musikvideos alltså. En del är inte ens värda att slänga ut pengar på. Men start me up är en skön en. Den är fylld av massa roliga minnen, right Tofflan?

Lägger upp en bild på Mick Jagger så ni har lite koll tyep

Jag tycker fan han är ganska snygg för att vara så pass gammal ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0