.

Chacha bloggen. (Känns som ett måste)
Senaste dagarna har bestått av feber och snor. Så jag har legat helt däckad framför tv:n. Idag har jag fan mått bättre, hag har tillochmed varit ner på stan en sväng och handlat lite smink och shit. Yey

Annars är livet ganska bra nu (förutom kiss och srf MORR). Skönt som fan att det är lov nu.

Jag har kommit på att det syns på min kropp direkt om jag ätit dåligt eller bra. Om jag inte ätit på ett par dagar som nu, då ser det bättre ut. Men såklart åt jag på donken på stan och ja nu är det detsamma, är det något man bara inbillar sig? Men men har iaf bytt ut drickan mot kolsyrat vatten och chipsen mot morötter. Sen när ajg blir frisk ska jag fortsätta med mina promenader.
Nu ska jag däcka ett tag till!
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0