.

Har varit hemma idag med, helt snurrig i morse, goosh. Men nu mår jag prima och det blir skola i morrn.:)
Jag har fan imig sovit bort hela dagen typ, förutom ett litet besök hos mormor och morfar. Sen har jag pluggat lite körkort med, MJAU
Nu vill jag bara att tiden ska gå fortare så jag får sova. Antingen det eller så får någon bjuda mig på en grogg eller nått, det hade fan varit helt åt helvete bra.
Nej, det blir en tidig kväll troligen. Man vet aldrig vad folk har för överraskningar.
Btw så har jag fått mail från min läkare idag:D YEEEEEEEEEY

Läste i veckorevyn idag , då de hade frågat folk på stan när de kände som sexigast?
Alla svarade när de hade gjort sig iordning, nyduschade t.ex

När känner jag mig som sexigast?
Bakis, jag lovar att jag känner mig som sexigast då, helst också när det är lite småfylla kvar. Festivalcamping är fan allra bäst.
När känner du dig som sexigast?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0