.

Goa glada tider, ni ska bara ana vad som hände igår. Jag och Amanda stog vid vägkanten i cirka 10 minuter, sen beslutade vi oss för att gå mot östra och kolla vad killarna gjorde. Så vi knallade in där och la öronen mot pojkarnas dörr. Och där blev vi ståendes. Vi vet att de kollade på film, men mer än så säger vi inte. Det lät inte allt för bra vill jag lova. På tyska dessutom. :O

Väl i västra sen så snackar jag med Nutti, sen springer hon iväg för att kissa och när hon kommer tillbaka så fnissar hon som om hon hört världens skämt. Det tog ett tag innan jag fick ur henne vad det var hon skrattade åt. Det var då jag hörde dunkandet. Och ojoj! Vad vi skrattade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0