.

Jävla anus, nu äre beslutsångest som är på topp igen. JAg hatar Sweden rock och då menar jag det också. Jävla grisar som släpper BILLY IDOL till festivalen. va?
Hur gör man så, förbjudet asså.
Bravo nu måste jag sälja min kissticket och lyckas övertala pappa att vi ska fara dit. Det kommer inte bli lätt måste jag säga. Men Billy Idol? Är det inte för bra för att vara sant?
Nejmen juste , det är ju typ inga rockers som läser min blogg. Då äre svårt att få känslan. Men tänk er att ni är helt sjukt sugen på en cheese och sen sätter ni tuggan i den. Underbar känsla eller hur? Precis så känns det. Därför kan man säga att alla rockers är lyckliga för det mesta.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha de va kul å läsa... haha



ställ en fråga i min blogg fasen!, eller typ 5... har frågestund.

2010-03-07 @ 15:50:38
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0