.

Hellu

Nu sitter jag här i soffan i mitt hem.
Under kvällen har jag pratat med en massa folk, fattat en massa olika beslut. Och nu känns det fan helt okej.
Som det lät förut så skulle jag byta ner till rockgymnasiet nere i örebro efter sommarlovet och sluta på dile. Men om jag gör det så måste jag börja om från början, och det är just det jag inte vill. Jag vill få allt plugg överstökat. Så som det ser ut just nu så kommer jag antagligen flytta till skolan, dels för att jag trivs bättre där en hemma och dels för att det blir lättare med plugget. Om det inte blir så, så kanske det finns en chans till en egen lägenhet istan. Jag ligger ganska bra till på östersund bostäders kölistor.

Men nu sitter jag och tittar på lägenheter i göteborg, det är dit jag drar när jag gått ut 3:an utan tvekan. Finns det någon mysigare stad att bo i?
Känns som jag vill bo där ett par år iallafall och gå lärling därnere och sen öppna min egna tatueringsstudio här istan efter ett tag. 

BLÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0