.

Idag har jag övningskört, jäklar jag var bättre på att köra än jag trodde. Fifan
Vilken natt det har varit förresten, manligt besök tre stycha. Sov gjorde de allihop, sen helt plötsligt bara drog de. Eller så skickade jag ut dom?

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska göra lite mat, jag är hungrig?

I kväll bär det av till dille, har lite grejer som behöver finslipas och grejer.
På tal om finslipas så är inte min tatuering klar, men: det är fan 225 dagar kvar så det är lugnt. Men ajg vill ändå ha klart för mig exakt. Men tatueraren ska få finslipa det allra sista med små krimskrams detaljer och sånt. Snygg ska den vara med tanke på priset.... Fan jobbigt och sitta där om 40 år och har pungat ut en massa pengar också är den bajsful. Det finns för många sånna "tatuerare" i branschen. Eller vad säger jag, i branschen? Nejnej de har ju köpt en maskin billigtbilligt och sitter och nöter svarta kinatecken på polare och tycker själv att de är coola. Och då har jag inte dragit alla över en kam 
Nej jag tänker minsann gå massa utbildningar och till slut bli lärling. Jag skulle efter ett tag kunna köpa mig en hyfsad tatueringsmaskin och tatuera grisskinn eller liknande bara för att få in känslan, sen får vi se hur det blir. Jävlar vad jag ordbajsar.....

aja kyss määh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0