.

Goddagens.
Dagen har bestått av att rensa musik på hårddisken, så mycket snusk det fanns , huga. Och så mycket det finns kvar. Men jag ids inge mer idag. För jobbigt typ!
 
Och sen hör och häpna, jag var ute och sprang, jag och lille Tindra biff. Herrejävlar. Det trodde ni inte ?
Inte jag heller. Men det blev nog en runda på 2 km i af HAHAHAHAHahahahAHAHAHAH!

Runt 9 så åker jag till Dille, såå mys. Bättre än att vara här iallafall, för jobbigt, för mycket tjat. Men jag ska inte tycka synd om mig själv för jag är förbannat lat!!!


Medans jag raderade musik tog jag lite fulkort som jag bjuder på



Sen slänger jag upp en video också, en riktig klassiker. Alla 4 är förjävla sexig i den här videon, special Tommy babe Mjau  Erkänn att ni tänker på mig när ni hör den här låten:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0