.

Såg att någon hade kommenterat mitt inlägg om åsikten om utseendesfixering. Jag kanske uttryckte mig fel. Men vad jag menar är att jag ska kunna få vilket jobb som helst utan något tjaffs om att ta ut piercingarna, täck över tatueringarna osv.
Sen att jag skriver att jag går på diet, det gör jag för min egen skull såklart. Så att min kropp mår bra. Men vad har det med utseendet att göra? EN helt annan paprika asså.

Aja nog om det, jag har bott på Dille nu de senaste dagarna, men nu bär det av hemåt, för jag drar vidare till bydalen imorrn.


Jag håller på buda hem ett par pjuks från tradera som jag kommer tänkas använda nångång , tror jag :
http://www.tradera.com/Underground-kangor-10-hal-valdigt-snygga-1--auktion_340309_109976799 Snuuyga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0