.

Ja vad ska man säga. Jag har tarzan på middag idag , det kommer nog gå ganska bra!
Har ännu inte hunnit pallra röven till tvättstugan. Eller tiden börjar inte förns om 1 timme. Så jag har varit en stjärna och diskat undan allt i köket + städat mitt rum. High five eller något.

Jag funderar allvarligt på att bleka håret igen. Även fast det tar stryk. Eller vad säger ni?
Nää eller hur. Inte alls bra tack mså mycket då vet jag.

Vet ni vad som är äckligt gott?
Brunkullan te. det svarta. Det + mjölk är ju så äckligt gott så det finns inte . Taste taste. Annars jävlar




Nu är det bara hålla tummarna för att någon kan följa med ner till sthlm sista helgen denna månad. pleaaaze!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0