.

Godmorgon!
Eller ja, godmorgon är det väl inte direkt. Jag har tvättstugan nu hela dagen typ. Spelar ingen roll ifall jag är sjuk, det måste göras, jävla skit!!!
Jag är lite besviken, för de blir nog ingen stockholmsresa i november. Jag som hade ställt in mig på de. För att slippa handla i skitaffärerna i den här staden. Julklappar ska ju inhandlas ju!
Jag vet iaf vad jag önskar mig i julklapp. Jag vill ha en sådan här:

Selk'bag

EN ASBALL SOVSÄCK. Helt sjukt, ser ut som en overall. Det kan fan inte bli bättre. Jag menar, vilken jävla tomte somhelst vill ju kunna gå runt och typ hjula på festivalcampingen. Och köper man en riktigt stor kan man säkert sova 2 i den med ;)
Du hittar den här:http://www.coolstuff.se/SelkBag

Nu blire packa ihop lite tvätt och sen tillbringa några timmar i den här äckliga jävla tvättstugan.

Hejdå fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0