.

Handbojor

TYYP det sexigaste som finns, när de hänger från skärpet eller sitter i bootsen. Sen är det ju kul om någon fastnar i dom och man inte har nycklarna.

Officerhatt

Nu vet såklart inte alla vad en officerhatt är och jag tänker fan inte visa heller. Men så jävla sexigt!


Hardcore Superstar
Sjukt bra band. Sjukt bra låtar. Sjukt bra människor. Ja menar, titta på Jocke berg vilken jävla snygg apa. komsikomsi



 

Min floppbild

Nästan lite fjortisvarning där, ful som fan. Men gör jag något åt det, neej för jag orkar inte

Att det är typ 312 dagar tills 18 år
Det är typ hela mitt liv igen. Jag skojar inte. 312 dagar=312 dagar kvar tills början av helarmstatuering

Swedenrockbiljetten
Den kostar typ 2500 kr, vem fan har råd med det?

 

Nu ska jag leka med mina handbojor!

Jag vill med hälsa till min getpung Elina Olsson, hon är bra hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0