!

Jomen hej!
Kommentarerna rullar in som vanligt ser jag . Känns som rekord fan, shiieet pommes.
Igår blev jag och Tove bjuden på mat av pappa på stråket till lunch, sen bjöd mamma oss på kina mat på eastern palace. Najs Najs! Sedan strosade  vi runt på stråket, tråkigt folk ute.

Idag tänkte jag i alla fall åka ner på stråket igen med pap, får se vad det blir där, men bättre än vad jag gör nu iaf. Ochförsig är itne vädret på topp, men vafan!

Om man laddar alla dagar med Mötley Crüe, Iron Maiden eller Ozzy eller liknande. Då får man en riktigt toppen dag. Man behöver den speeden liksom. Om man jämför med t.ex. en ganska vanlig hiphoplåt där verserna bara består av massa tugg och sedan kan de bli fart på refrängerna. Då är ju hela poängen borta liksom. Men om du lyssnar på t.ex. Kickstart my heart med Mötley Crüe, så äre fart hela låten. Så sjukt bra Lovely !

Bara för att vi snackar Mötley så måste jag slänga upp en bild, är dom inte så jävla snygga man kan bli?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0