!

Hellu readers. Ni är sämst på att kommentera just så ni vet. Men nu började jag dagens inlägg lite tråkigt. Nu tycker jag att jag är väldigt vrång. Men de ska jag ändra på:)
För idag om ett par timamr så ska jag och Tove åka på fisketävling, och med våran tur så har jag räknat ut att vi komemr vinna. Lite såhär inte Zanna stil men vad gör det? Överraskad? Nää..

Igår var jag btw på stråket, var in på marité, sommarlandet och kajplats 1. Men det regnade så förbannat mycket så de var inte ens värt de. Usch, nu har jag nog dragit på mig en jävla förkylning med. SKIT!

Och ja, här regnar det som vanligt, men har hört att de ska vara torrt ett  par dagar framåt sen. Eller ja faktist enda till söndag eftermiddag och det passar ju oss som campar:D



Kill Hannah
Och då menar jag bandet kill hannah, och inte att jag ska döda någon hannah, haha. Nä men sjukt skönt band. Lite speciell musikstil vet inte riktigt var jag ska placera in de i för något genre. Men att låtarna finns på bam margeras skivor säger väl allt?

Stråket
Är det inte underbart med alla öltälten nere i badhusparken? Särskilt med de banden som spelar i tälten på kvällarna, då jävla blire fart på folket. I går var de allsång på mamma mia medley. Great!

Sleazepojkar
Alla killar med svart/blekt upptupperat hår, kajal, spandexbyxor, cowboyboots och en bandtröja. Call me!!



Regn
Fan det bara öser ner och det känns som det aldrig ska ta slut. Och dessutom kommer det bli lerigt på yrancampingen. Och bara hårdingar klarar av det. Upp till bevis!

Svininfluensan
Är ni inte lite rädd för att få det. Jag menar egnetligen vet ju typ ingen hur allvarligt det är? Jag ororar mig mest för att jag ska till Italien snart och är rädd att jag kanske måste stanna hemma om jag får det. shiiieet!

Förkylning
Tror fan jag har varit förkyld hela mitt sommarlov, (förutom pl). Det suger apa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0