!

Helloooow i'm back (again). Inte för att jag har några läsare iöverhuvudtaget men jag stälelr frågan ändå och hoppas på att någon kommer svara. Hur mår ni?
jag är rätt sliten efter sundsvallsturen, inte min grej att shoppa alltså, föredrar internet. De enda affärerna som går hem är hårdrocksaffärer. Tycker om shock och bluefox och de där. Men det finns en i göteborg. Rock shirt. Hallelulja, jag trodde jag hade kommit till himelen när jag klev in där. Det var en sådan där affär jag kan vandra runt i timmar i, titta på samma saker flera gånger och sedan sprätta sisådär 6-7 laxar och det är bara i sådana affärer det känns bra. Fast det känns alltid bra när jag handlat en hårdrocktröja, ALLTID.
Just nu sitter jag och Tove och snackar om löshår som vi ska sätta in i mitt svarta burr, lutar mot lite slingor i olika färger såsom rosa och vitt, även lite leopard och blondt kan komma att blandas in. Men de får vi se ;D
I morgon bär de iväg för att träffa lite släktingar jag inte har sett skymten av på några år. Så jag kan bara räkna med attt berätta vad jag gjort i hela mitt liv. haha

laaast year, Tofve is beest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0