!

HEEEEEEEEEEEJ BLOGGGGGEEEEN!
Längesedan jag skrev något nu + att jag har tagit bort de gamla inläggen, igen!
Menmen nu är jag taggad igen sägs det. I alla fall ett par dagar framåt.
Några nyheter har jag trots allt i bagaget:
1. Jag har varit på p&l och sett världens bästa mötley crüe. Då jag också förstörde rösten, för alltid, en applåd tack.
2.Jag har varit och sett ett så stort rockband som AC/DC, och WOOOOOOOW säger jag bara.
3. Jag har gift mig med världens sexigaste Tommy Lee, jag och Pamela är nu mera bukisar!
4.Jag har fått mig ett gäng finska vänner som jag saknar tokmycket
5. Jag har varit rastlös i flera veckor!

Men nu pratar vi framåt tycker jag. Sunkyran är om ett par veckor. Går mest för att träffa folk och möjligtvis se något live, typ thåström. Och supa så klart, full like a kastrull .
Och om exakt en månad så åker jag på praktik till italien i hela 5 veckor, hur ska det gå?
Har hört rykten om att det inte är några åldersgränser i huvudtaget där nere. Drinkar och ciggaretter

Tove, tofflan, tofve förfan nu tycker jag att du ska sluta upp med dumheterna du håller på med. Ta en bira så bli allt bra. Om inte plz call Dr. Feelgood, he will make you allright

Kommentarer
Postat av: Tove

"Tove, tofflan, tofve förfan nu tycker jag att du ska sluta upp med dumheterna du håller på med. Ta en bira så bli allt bra. "

medicin kära kusin vitamin.

2009-07-16 @ 01:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0