.

Egentligen inte så sugen på att blogga just nu. Men är så fukking glad, och det har jag varit sen ca halv 4 idag då jag fick veta att Mötley Crüe och Iron Maiden ska spela på en endagsfestival i sthlm 7 augusti. Satt och läste de i datasalen. När jag såg Mötley, jag lovar, det blev svart för ögonen och jag förstod ingenting. Så jag kutade ut puttade folk åt sidorna tog upp nallen och ringde Elina. Skrek att Mötley ska spela i sverige snart. Sen sprang jag upp i västra för att leta efter Nuttan, men inte fan var hon där heller. Så jag sprang ut i stallet och kastgade mig upp i hennes famn och skrek. Hon förstod direkt. Hon kan fan läsa av mig sen jäveln.
Så jag har svävat på moln ända sen dess. Aldrig varit så glad. Kan säga att Mötley är det band jag lärt mig älska mest på så kort tid.


Kommentarer
Postat av: petronella

sv: vi är bäst mena du ;)<3

2009-12-14 @ 14:22:40
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0