.

fy faro vad illa jag mår, har mått jättebra hela dagen. Har lagt ner tid på plugg, något slog om i min hjärna i natt. Plötsligt har jag inga rester kvar, inte illa inte illa.
Tränade rätt så hårt med Elina Getpung i dag på gympan, = HEJ TRÄNINGSVÄRK.
Efter det drog jag ner på stan en sväng med mamma och köpte en svart kjol och 2 mössor från rut m.fl. Måste ha varit väldigt trött då, kändes som jag höll på att svimma hela tiden, allt bara snurra. Så känns det nu med. Så jag ska nog snart sova, först ta och titta på snyftfilm DAMN IT!
Tänkte ut och springa lite förut, men skippade det, vill ju inte slita ut sig i onödan liksom. Behöver bara gå ner typ 20 kg mwahahaha KO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0