.

OMG vilken sjukt jävla bra sommar det kommer bli. Galet.
Börjar sommarlovet med Kiss live på stadion den 12 Juni. Öjöj
Sedan far jag hem en halv vecka typ, sen bränner jag ner till göteborg till Elina och metallstaden (och liseberg tjii)
för att se Rammstein live, ojojojojoj. Kommer bli något jag lovar aldrig kommer glömma. Sen drar jag hem och packar om. För att sedan sätta mig med ett par plattor öl på ett tåg ner till borlänge på Peace and love i en jävla vecka. Sedan sliten som hell sätta mig på bussen hem. Vara hemma 4-5 dagar och sedan dra på rockweekend. GAAAaaaAaAAAlet yiiiaaaaaaaaah. Sedan hem och sova ett par veckor och slut destination storsjöyran:D

Antingen åker jag på massa festivaler hela sommaren, eller så får jag följa med en vecka till Rhodos i Augusti med släkten. Vad hade ni valt?


Festival?

Eller Playan en vecka?


Kommentarer
Postat av: sandra

svar: thnks ;)

2009-12-08 @ 18:57:14
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0